środa, 2 maja 2012

,,PRZEPROWADZKA"

  Dlaczego mama musi jechać do Londynu z tym -Markiem- lubiÅ‚am go dopóki miÄ™dzy nim a mamÄ… nie zaczęło siÄ™ coÅ› wiÄ™cej (każdy wie o co mi chodzi? XD). Nie zamierzaÅ‚am zrobić mamie przykroÅ›ci wiÄ™c powiedziaÅ‚am, że mogÄ™ te 3lata pobyć u taty, jeszcze nie wspomniaÅ‚am o tym, że mama rozwiodÅ‚a siÄ™ z tatÄ… -Davidem- kiedy mialam 7lat, mieszka w Stanach Zjednoczonych a dokÅ‚adniej w Californi...

  Mam na imie Nicole mam 16 lat i mieszkam w Nowym Yourku liceum zacznÄ™ w Califoni gdzie bÄ™dÄ™ mieszkala z moim tatÄ… Davidem i jego super drugÄ… córkÄ… z którÄ… siÄ™ przjaźnie Danielle. Mam nadziejÄ™, że spotkam fajne osoby i nowych przyjaciół, oczywiÅ›cie bÄ™dÄ™ tÄ™skniÅ‚a za mamÄ… i mojÄ… mÅ‚odszÄ… siostrzyczkÄ… Rachele, ale czasami trzeba zacząć coÅ› od poczÄ…tku i wÅ‚aÅ›nie je zaczynam, na nowo!!!!

   WÅ‚aÅ›nie wyleciaÅ‚am bÄ™dÄ™ za ok.2godziny na miejscu, wreszcie zobaczÄ™ tatÄ™ i Danielle, tak bardzo siÄ™ za nimi stÄ™skniÅ‚am czasami myÅ›lÄ™, że ich zapomnÄ™, ale to koniec..
   Kiedy doleciaÅ‚am na parkingu czekaÅ‚ na mnie tata z jego drugÄ… córkÄ…, oczywiÅ›cie na samym poczÄ…tku przytuliÅ‚am siÄ™ z Danielle a dopiero potem z tatÄ…. WsiadÅ‚am do samochodu i zaczęłam opowiadać co tam u mnie, potem rozkazaÅ‚am opowiadać Danielle. RozmawiaÅ‚yÅ›my caÅ‚Ä… drogÄ™, tata miaÅ‚ już nas serdecznie dość.
   Dech mi zaparÅ‚o widzÄ…c dom, w którym miaÅ‚am zamieszkać na trzy lata.
 
- Zawsze o takim marzyłam -krzyczałam.
Tam byÅ‚o po prosu bosko!!!!! Jeszcze pomyÅ›leć, że tam bÄ™dÄ™ mieszkać, niewierze. WbiegÅ‚am po schodach do swojego pokoju i walnęłam siÄ™ na łóżko. MusiaÅ‚am jednak wstać, rozpakować siÄ™, pójść na zakupy,  zaÅ‚atwić miejsce w klasie licealnej, a potem cieszyć siÄ™ latem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz